Asiantuntijat avuksi ongelmien ratkomiseen tekoälyn avulla

Tämä on kommenttiketju artikkelille https://www.kokeilunpaikka.fi/fi/experiment/609/

Moi @Janne_Ruohisto
kiitos kokeiluehdotuksesta, mallikas hakemus.

Aurinkoa,
Elina ylläpidosta

Kiitos @Elina_Ovaskainen :slight_smile: Onko vielä parannusideoita?

Moi,
Tämä vaikuttaa erinomaiselta kokeilulta. Minulla olisi ainakin omassa “tutkimusongelmassani” käyttöä ja jopa tarvetta tällaiselle ratkaisulle. Jos siis tarvitsette tekoälynne kokeilemiseen “asiakkaita”, ilmoittaudun mukaan. Joka tapauksessa toivon, että tämä menee jatkoon ja pääsen seuraamaan miten kokeilu onnistuu.

Hienoa, kiva kuulla Timo!

Hienoa että pääsit mukaan kokeiluihin. Minulla ja tutkimusprojektillani olisi tosiaan kovasti kiinnostusta tähän kokeiluusi, Ei kylläkään liity millään lailla omaan kokeiluuni.

Kiitos Timo, ja mahtavaa kuulla että olet kiinnostunut kokeilustamme! Kerro tuosta omasta / tutkimusprojektisi tarpeista lisää niin pohditaan miten voitaisiin siihen vastata tai tehdä muuten yhteistyötä. Voit laittaa myös meiliä janne.ruohisto@intunex.fi

Hei Janne, Laitoit kynttilän palamaan; tulen mukaan. Olen ideoinut 200 sivua tekoälyn rakenteita. Rakenteilla pyrin houkuttelemaan ihmisiä mukaan ja ratkaisemaan ihmisten ongelmia pois. Pyrin koko ajan siihen, että ihmiset saadaan hyvien asioiden pariin ja ratkaisemaan itse arkipäivän asioita. Ihmiset saisivat kasvua, oppimista, varmuutta ja onnistumisia elämässä. Nettisivuillani on 80 000 kävijää. On viisautta tehdä ongelman ratkaisu jo valmiille Facebook rakenteelle. Laskevatko kustannukset 10 %:iin? Päivän sana on, että näyttötyö on hauskaa, kiinnostavaa ja mukavaa. Ja ihminen saa paljon apua ja hyötyä, kun on näytön edessä. Yritän houkutella jopa rahoittajia maailmalta tai muuten mukaan. Ranska voisi kiinnostaa Messengeria.
Teenkö töitä? En, vaan suunnittelen, miten saataisiin ihmisiä mukaan. Toimin työssäni
perässä, en edessä. Muut saavat esittää asioita – ja kirjoittelen. Lähden mukaan.

Hei Seppo! Kiitos viestistä. Kiva että olet innostunut kokeilustamme ja haluat lähetä mukaan. Laitan tällä foorumilla heti tietoa kun on jotain mitä pääsee testaamaan ja kokeilemaan. Tällä hetkellä kehitämme vielä tekniikkaa ja neuvottelemme kumppaneiden kanssa rajatuista kokeilukohteista.