Milloin kokeilu on tarkastettu ja julkaistaan?

Missä vaiheessa kokeilu näkyy muillekin, eikä vain itselleni?

Ehkä sitten kun joku on sen lukenut?
Sekavuudessaan tämä on vertaansa vailla oleva ajatushautomo tai paremminkin hautaamo.

:wink: ongelma taitaa olla se että ideoita on enemmän kuin niistä kiinnostuneita. Kukaan ei löydä tänne. Ja jos löytää niin ei sitten löydä täältä etsimäänsä.

Onko tämä siis ihan unohdettu juttu, koko sivusto?
Missä ylläpitäjät (jotka siis tarkastavat ja julkaisevat kokeilut)??

Unohdettu. Ei tämä ei ole koskaan edes oikeastaan käynnistynyt. Nopea tutustuminen valikkoon käyttäjät paljastaa miten käytetty palvelu on eli oliko meitä jo sata. Olen kohta tämän sivuston aktiivisin jäsen :wink:
Eli sitran rahoilla tässä taidetaan kokeilaan.

Kenelleköhän tästä voisi ihan oikeasti lähettää kysymyksen, kun tämä tukipyyntö ei tavoita oikeita “tukityyppejä”??

Milloin kokeiluun vastataan? Ja kuka kokeilun suorittaa? Kysyisin ystävällisesti!

Hei Jouni! Tekoälykokeilujen haku on avoinna 3.6.2018 saakka. Arviointiraati valitsee rahoitettavat kokeilut ja ne julkaistaan 15.6.2018. Silloin siis vastataan :slight_smile:

Toteuttajasta: Usein sitä, joka hakee rahoitusta, kiinnostaa myös toteutus. Jos et kuitenkaan itse tahdo toteuttaa ideaasi, sinun kannattaa kertoa se kokeilusi sivulla (hyvä idea etsii toteuttajaansa).

• Ystävällisesti Johanna ylläpidosta

Hei Anne, Kokeilun paikan alussa kokeilu tuli julkaisuun vasta ylläpidon kautta. Tuo ominaisuus muutettiin joulukuun 2017 päivityksessä.

• Johanna ylläpidosta

Hei Pasi, osui ja upposi. Kehtaudun vielä vastaamaan, kun tänä aamuna (!) tämä ketju vihdoin löytyi. Olen pahoillani aiheuttamastamme hautaamokokemuksesta. Otimme tämän keskustelualustan kokeiltavaksi, ja palautteen perusteella tehty herätteiden säätö meni pieleen. Yhtään herätettä ei tullut ylläpitoon. :frowning:

Kuulisin mieluusti lisää, mitkä ominaisuudet aiheuttavat sekavuutta?

• Johanna ylläpidosta

Ei Anne unohdettu mutta liian vähäväkinen ylläpito :frowning: Olemme saaneet täydennystä nyt alkuvuonna 2018, joten toivoa on :slight_smile:

• Johanna ylläpidosta