Oppiva Keioäly!

Tämä on kommenttiketju artikkelille https://www.kokeilunpaikka.fi/fi/experiment/613/

Niin Oppiva Keinoäly, ei Oppiva Keioäly!

Niin mitenkä saan korjattua tämän Oppiva Keioäly! otsikko textin oikein?

Jouni lähetti minulle lauantaina mailissa videon. Siinä hän käy tekoälyn kanssa keskustelua 16 minuutin ajan.

Läppäri vastaa pitkiäkin vastauksia ja on välillä hauskakin omasta mielestäni.
Saisikohan Jouni lähetettyä sen tänne keskusteluun?

Tekisin mielelläni yhteistyötä Jounin kanssa, esim meidän molempina kilpailuehdotusten kanssa.
Olen ehdottanut kännykkään tehtävää live-tulkki applikaation tekoa kilpailuehdotuksena.

Hei Ora

Kiitoksia Ehdotuksestasi! Otan ehdotuksesi mielelään vastaan, ja pystyn antamaan apua Projektissasi. Sinulla on 14 ehdotusta, mut kaikkiin ehdotuksiin en pysty antamaan apua kerralla! Pystyn antamaan apua Elokuviin yhdessä Keinoäly sovellukseen, kun vaan tiedän Ongelman, mitä haet?

Yhteistyöterveisin Jouni

Hei Jouni,

Hienoa, että halusit tehdä yhteistyötä, kiitos siitä.
Lisäsin sinut juuri Elokuviin yhdessä ryhmään.

Elokuviin yhdessä teemaan kuuluu nettisivut www.yhdessaelokuviin.com ja facebook ryhmä yhdessä elokuviin.
Pystyn hankkimaan tarvittaessa myös Domain nimen sille.

Tekoäly niiden kanssa.
Mä annan tässä muutaman esimerkin.

Sitä voidaan käyttää ihan missä vaan keksitään.

Ihmisen googlettaessa elokuviin menosta, facebookissa ryhmään liittyessä tai halutessa liittyä sinne.
Google adwords mainoksissa äänellä tai ilman?

Osaisitko liittää autoscriptiä johonkin niistä?
Nettisivuille? Facebook ryhmään?

Niin osaan tehdä, sellaisen Keinoäly ohjelman Joka tunnistaa Kirjautujan Nimen ja Tervehtii sitä, ja tekee tarvittavat kysymykset, mitä halutaan? Esimerkiksi, Puheellakin se onnistuu, Kun maksaa Puhesynteesin Lisessi maksun julkiseen toimintaan! Tämän osaan tehdä AutoHotkey, kielellä!

Niin Minulla ei ole kokemusta AutoHotkey sovellusten liittämisestä Netti-sovelluksiin!

Mielestäni AutoHotkey sovellus, täytyy kääntää sille tarvittavalle Netti sivun ohjelmointi kielelle, mitä käytetään, ellei kussakin Nettikielessä ole, mahdollisuutta, ottaa vastaan, muitten ohjelmointikielten ohjelmointi formaatteja?

Yhteistyöterveisin Jouni