Palaute palvelusta: profiilikuvassa ongelmia

Hei,
Palvelun tukipyyntö ei näytä toimivan, joten laitan palautteen tänne. Palveluun tallennettu profiilikuva rajautuu erilaisissa näkymissä täysin eri tavalla - pyytämättä ja yllättäen. Minun profiilikuvani näytti vielä profiilisivulla siedettävästi rajautuneelta, mutta ilmestyi jättämäni idean yhteyteen sellaisena, jossa silmäni katosivat kokonaan kuvasta :slight_smile: Tätä ei ilmeisesti myöskään pääsee enää muokkaamaan? Vaikka vaihdoin profiiliin erilaisen profiilikuvan, uusi kuva ei enää vaihdu esittämäni idean sivulle.

Ilmeisesti siis tuolla silmättömällä hymyllä mennään tämä ideahaku, mutta palvelun jatkokehityksessä tämä kannattaisi ottaa huomioon.

terveisin,
Eeva Laine

Hei Eeva!

Tuota rajausongelmaa olemme kyllä täälläkin pähkäilleet, ei tosiaan toimi ideaalilla tavalla. Outoa kyllä, että kuva ei päivity sinne kokeiluun, vaikka olet vaihtanut sen. Tällaista ei ainakaan minulle ole aiemmin tullut vastaan. Selvittelen vähän asiaa! Palvelu on vielä beta-vaiheessa, joten pieniä vaikeuksia joudumme kestämään :slight_smile:

Terveisin
Lyydia

Hei,
Näin päättelinkin, että kuvan haasteet liittyvät beta-vaiheeseen. Eipä tuolla onneksi sisällön kanssa nyt ole tässä kohtaa tekemistä. Kunhan itse kestän katsella sen silmättömän kuvan :slight_smile:

t. Eeva