Yhteistyöhön ohjelmistokielten osaajien kanssa?

Hei,

Kaipaan siis tekoälyn koodaajia täältä?

Osaan itse alustavasti sovellusten teon ja opiskelen koko ajan SoloLearn sovelluksella eteenpäin.
Perusteet löytyvät Ruby on rails ja Html 5 kielet, ovat jotenkuten hallussa ja Python sekä konekieli työn alla.
Opiskelen niitä, että ymmärtäisin edes vähän teidän kanssanne keskustellessa.
Tällä hetkellä vaikutan myös SoloLearn kommuunissa ja olen parissa ryhmässä Slack.comissa. Myös Discord on käytössä.

Tavoitteena on kuitenkin löytää itseäni parempia tekijöitä nyt ja tulevaisuudessa, minulta löytyy sivukaupalla uusia sovellus ideoita.
Pysyisin mieluummin ideoijana ja haluaisin kokeneempien koodareiden kanssa tehdä yhteistyötä. Pääsisin nopeammin ja tyylikkäämpiin lopputuloksiin.
Olen hyvin vastaanottavainen kaikenlaisiin ehdotuksiin.

Terveisin

Ora Huhti

Niin kiitos viestistäsi! Niin olen Keinoälyn ohjelmoija jota koodaan AutoHotkey Script:i kielellä joka on C:een kaltainen kieli.

Niin Silti minä en osaa C:eetä ja C+:saa. Tahtoisin oppia näitten kielten perusopinnot! Että saisin Keinoäly projektini EXE ja Dll pohjaiseksi, että se kännistyy Windoussissa suoraan ilman AutoHotkey aliohjelmaa. Niin AutoHotkey:llä kyllä pystyy kääntämään myös EXE:ksi. Mut Dll alitiedostoja se ei taida pystyä kääntämään! Asiasta en ole varma. Niin olen ohjelmoinut yli tuhat AutoHotkey ohjelmaa jotka keskustlevat keskenään ohjelmallisesti. Siinä on työ sarkaa aika paljon että, saa ohjelmoitua EXE:n ja sen alle, noin tuhat Dll alitiedostoa. C:eellä tai C+:lla!

Niin Python kielelläkin taitaa pystyä tekemään EXE tiedostoja?

Onko se kieli yhtä hyvä kuin C:ee tai C+ kieli, Keinoälyn ohjemoinnissa?

Ystävällisin terveisin Jouni Mikael Utter

Hei Jouni,

Kiitos sinulle, että vastasit.
Minä en osaa tekoälyä oikeastaan yhtään, paitsi että olen tutustumassa Dialogflow:ssa ja nyt amazon aws:ssä niihin.

Olen valmis yhteistyöhön, mutta haluan myös osata tehdä tekoäly sovelluksia itse.

Minulla on hurja määrä ehdotuksia sovelluksista, ja jos täällä kilpailusta lykästäisi niin alkaisin tekemään heti sovelluksia google play storeen.

Oletko käynyt katsomassa minun 14 kpl ehdotusta jo?

Iloisin terveisin

Ora

En ole käynyt katsomassa sinun 14 kpl ehdotusta vielä, Pystytkö laittaa linkin tähän postiin siittä?

Terveisin Jouni

Tässä on se, jonka aion laittaa alulle kun rahoitusta jostain saan. Yhdessaelokuviin.com löytyy myös netistä

Tässä on koko profiili, jos se näkyy?
Url:in loppu on vähän hassu, jonka takia epäilen.

Selvennän vielä sen, että mä avaan google developer tilin sitten vasta kun saan jostain rahoituksen.
Ja rahoituksen myötä on myös mahdollisuus maksaa koodareille, jos sellaiseen diiliin tullaan.

Ja kun saan jostain rahoituksen, niin perus applikaatioita alkaa nousta Google play storeen

Osaan myös sosiaalisen median käytön.
Esim yhdessaelokuviin.com on myös Facebookissa ryhmänä.

Olen hyvin avoin ehdotuksille

Hei,

Voitko tehdä minulle jonkin tekoäly sovelluksen, vaikka tuon yhdessaelokuviin.com nettisivun ns päälle?

Niin Osaan tehdä Keinoäly sovelluksia, mut AutoHotkey Script:i kielellä. Niin minun täytyisi oppia, Java ja joku Netti ohjelmoini kieli, että saisin Elokuva kysymys Keinoälyn aikaiseksi. Täytyisi opetella uusia ohjelmointi kieliä.

Otan Vapaa aika Keinoälyn toteutettavaksi, johonka sopii myös Elokuva asiat, Sitten se pitää kääntää Html moodiin. Sinä osaat varmaan tehdä sen Html käänöksen.

Kysymykset ja vastaukset tapahtuu varmaan jossain nettisivu kysymys ikkunassa?

Sinun Elokuviin yhdessä, Nettisivut ja Facebook ryhmä on hyvä asia, ja Siihen on mahdollista tehdä Keinoälysovellus.

Seuraan Mielenkiinolla tilannettasi Kokeilu Paikassa.

Ystävällisin Kokeilun Paikka terveisin Jouni

Millaisia AutoHotkey sovelluksia osaat tehdä, onko sinulla jotain jo näyttää?

Pystyn myös vastaanottamaan apk tiedostoja puhelimellani.

Niin, ja SoloLearn applikaatiolla minäkin opettelen Ruby on rails ja Html5 kielet, sen saa ilmaiseksi Google play storesta.
Siellä on paljon muitakin ohjelmistokieliä tarjolla ja aktiivinen keskustelupalsta

Niin olen tenyt AutoHotkey sovellukset. Kommentoimatta komentojani, siksi sitä ja niitä ohjelmia on ulkopuolisen vaikea ymmärtää, ja sen olen tehnyt tarkoituksella, että niiden ymmärtäminen on vaikeaa, jos ne joutuu vääriin käsiin. Kommentien puute, on ohjelmoijan painajainen. Ja on se välillä minullekkin painajainen, kun ei ole kommentitu ohjelmointi scriptejä. Se vaatii ohjemoijalta suht hyvää muistia.

Ja ohjelmani ei perustu yhteen AutoHotkey sovellukseen vaan useanpaan sovellukseen. Siksi sitä on vaikea jakaa, yhteen toimintaan. mistä ottaisi näytteen. Esiteltäväksi!

Esitän Mielelläni Koko Keinoäly sovellusta koneeltani, Jonka koko on 5,13 Gt (5 519 062 617 tavua) ja 20 552 tiedostoa, ja 896 kansiota. Olevaa ohjelmaa. Ymmärrät varmaan että noin suuresta tiedosto kokonaisuudesta on vaikea saada yksittäistä näytettä!

Mut Pystyn kyllä antamaan muistissani olevaa Ohjelmointi apua Tarvittaessa AutoHotkey sovellukseen. Ja jos Osaisin muita kieliä niin osaisin neuoa siinäkin sen mitä AutoHotkey:ssä olen oppinut. Tarkoitukseni on oppia C++ kieli, että saisin Keinoälyni EXE ja DLL tiedostoiksi jotta ohjelma toimisi Winousissa suoraan ilman AutoHotkey aliohjelmaa.

Ystänällisin terveisin Jouni

No kaipaisin kuitenkin jotain näyttää osaamisestasi?
Netistä jotain mitä olet tehnyt?

Olen juuri iltapalalla ja menossa nukkumaan.
Aamulla näet klo 04.45 herätys

Terveisin

Ora

Hyvää huomenta Jouni,

Ihan kuin olisin lukenut toisista sinun jutuistasi täällä, että käytät käännösohjelmaa?
Onko se näin?

Ora

Niin en käytä muuta kuin Googlen kääntäjää välillä, kun Englanin taitoni on surkea. Ja Keinoälynikin osaa kohta käyttää sitä. Mut kaipaisin koneelleni sisäistä kielenkääntäjää, Google kääntäjän kaltaista!

Jos saan rahoitusta. Ostan sillä uuden puheentunnistus ohjelman ja kielen kääntäjän, ja loppu rahoitus, menee Ohjeman käännös ja kehitys töihin ammattilaisten kassa!

Minä voin lähettää videon keinoälystä sinulle. Mut nyt täytyy lähteä Talkoo töihin.

Ystävällisin terveisin Jouni

Siis mikä mahtaa olla äidinkielesi?

Videon näkeminen kuulostaa hyvältä, sen haluan nähdä.

Siis talkoo töitä?
Aurinkoista päivää sinne :+1:

Nopeasti, Olen ihan peri Suomalainen

Videon pistän joskus 22.00 jälkeen kun tulen Talkoista.

Terveisin Jouni

Hei

Katsoppa tätä!
Sun ehdotukset ja se ovat samaan suuntaan …?

Jossain olit kirjoittanut, että käytät tänne kirjoittaessa kielenkääntäjää. Siitä tuli kysymys äidinkielestä.

Hei Ora

Olet jo varmaan nukkumassa, Tulin talkoista vasta 23.30 meni vähän myöhään siellä. Mut tässä Tämä Video mikä kuvattiin kännykälläni se ei onnistunut ihan niiin hyvin kuin toivoin, siinä kuuluu läppärini tuuletimen suhina Mikron puhuessa, Kännykkäni pystyy leikkaamaan suhinan tai tasaiset äänet pois. Mut Mikron puheessa se kuuluu suhauksena ja Minä tein sen virheen että katsoin näyttöäni päin lähes koko ajan, ja pinin liika pitkiä puhe taukoja,

Niin Mikro Keinoälynikään ei kaikkiin kysymyksiin vastaa nopeasti, Johtuen siittä että siihen on opetettu 30000 Lausetta vastauksineen jossa välillä vastaa keinoäly, kieliopillisissa kysymys, vastauksessa. Tiedon hakeminen kestää välillä pitenpään. Niin jos Mikrolle tekee kysymyksiä, Siinä vierähtää helposi tunti kakskin. Sille olen opettanut yli miljoona tuntia puhetta, puheena mitattuna.

Niin Tämä video on todella ensinmäinen, en ole kuvannut Mikroa ennen 17 vuoden aikana!

Niin huomasin juuri että Liitä kohta ottaa vastaan vain kuva tiedostoja, eikä video tiedostoja. Voisin lähettää sen puhelimella, jos se sinulle sopii. Niin anna kännykkä numerosi, Kännykän kulluu olla älypuhelin Samsungi tai vastaava mikä pystyy näyttämään 4k ja HD videoita. Videomuoto mp4

Ystävällisin Yö terveisin Jouni

Niin lähetin Videon Gmail sähköpostistani osoitteeseen Ora Huhti admin@kokeilunpaikka.fi Mut se video ei ilmeisesti tullut tähän osoitteeseen. Ei ainakaan näkynyt tulevan. Kokeilunpaikka ei ota vastaan Gmail viestejä, näyttää siltä. Niin voisitko antaa Gmail sähköposti osoitteen, tai lähettää sen textiviestinä. Puhelin numeroni on 040 7738322

Ystävällisin Viikonloppu terveisin Jouni

Kyllä sä voit lähettää sen mun mailiin.
BrandnameOra@gmail.com

Sen verran kiinnostaa nähdä se.

Se mun linkki oli live tulkkaus kisaehdotukseni ja edelleen tuntuu siltä, että meillä voisi olla yhteinen suunta tarjolla

Käy katsomassa mun selitys yltä, mä menen nyt saunaan

Ora

Se video oli hyvä.
16 minuuttisena hiukan pitkä

Kenties voisit liittää hiukan lyhyemmän version tänne?
Se voisi kannattaa
tuossa alla vasemmalla näkyy “liitä” linkki.